Regulamin sklepu internetowego Sklep internetowy BestCoinsShop, działający pod adresem www.bestcoinshop.sklepna5.pl, prowadzony jest przez P.H. „SIM” z siedzibą w Konstantynowie Łódzkim, wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej – Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Konstantynowa Łódzkiego pod numerem 5631 Numer NIP 829-154-26-25, numer REGON 100479436 1. Definicje Sklep – Sklep internetowy BestCoinsShop prowadzony jest przez P.H. „SIM” z siedzibą w Konstantynowie Łódzkim, działający pod adresem www.bestcoinshop.sklepna5.pl, Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego, Towar – produkt oferowany do sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego zgodnie z niniejszym regulaminem, Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, utworzona zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami prawa, która składa zamówienie na zakup wybranego towaru, Sprzedający – Podmiot prowadzący sklep (P.H. „SIM”) dokonujący sprzedaży, Rachunek – wystawiona przez sklep faktura/rachunek lub paragon fiskalny, Cennik – wykaz cen za artykuły dostępne w sklepie internetowym BestCoinShop, oraz usług transportowych, 2. Sprzedaż 2.1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. 2.2. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem sklepu internetowego na stronie www.bestcoinshop.sklepna5.pl, także e-mailem pod adresem bestcoinshop@op.pl, 2.3. Zawartość sklepu internetowego BestCoinShop nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego Towaru, 2.4. Towary w dziale "Promocje" są ograniczone ilościowo. Realizacja zamówień zawierających takie towary odbywa się w kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów. 2.5. Przyjęcie zamówienia następuje w chwili potwierdzenia zamówienia przez Sklep, następuje ono maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych, 2.6. Sprzedający ma prawo anulowania zamówienia lub wykonania go w terminie późniejszym w przypadku braku towaru na magazynie. Klient zostanie poinformowany o tym fakcie drogą elektroniczną lub telefonicznie, 2.7. Realizacja zamówień złożonych przez Klienta odbywa się tylko i wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, 2.8. Sprzedający w szczególnie uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo odmówienia zrealizowania zamówienia bez podania przyczyny. W przypadku wpłacenia przez Klienta kwoty za zamówione towary, Sprzedający zobowiązuje się do zwrócenia należnej kwoty Klientowi w ciągu siedmiu dni, 2.9. Termin płatności za zamówienie wynosi siedem dni kalendarzowych. Jeżeli Sklep nie otrzyma płatności za zamówienie w tym terminie, zamówienie zostaje automatycznie odrzucone/anulowane i nie ma możliwości jego przywrócenia do realizacji, 2.10. Klient dokonuje zapłaty za zamówione towary plus koszty wysyłki w formie przedpłaty (przelewu) na konto Sklepu, 2.11. Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać nazwę zakupionego towaru, 2.12. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji w momencie zaksięgowania należności za towar i kosztów przesyłki na rachunku bankowym Sklepu, 2.13. Do każdej wysyłki dołączany jest paragon fiskalny lub faktura VAT (na życzenie klienta), 2.14. Ceny podawane są w PLN i zawierają podatek VAT, jeżeli występuje. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzenia i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian. Koszty dostawy nie są uwzględnione w cenach towarów. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. Koszt dostawy doliczany jest do ceny zamówienia, 2.15. Koszt dostawy doliczany jest do zamówienia Klienta zgodnie z cennikiem usług pocztowych/kurierskich na terenie RP, podanym na stronie www Sklepu, 2.16. Na termin otrzymania przesyłki składa się czas realizacji zamówienia i przewidywany czas dostawy, 2.17. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym sklepu, 2.18. Wysyłki zamówionego towaru realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, 2.19. Na specjalne życzenie możliwe jest zrealizowanie zamówienia za pośrednictwem innej firmy kurierskiej (w zależności od dostępu do usług tej firmy na naszym terenie). W takim przypadku prosimy o niezwłoczne powiadomienie Sklepu drogę elektroniczną lub telefonicznie, 2.20. Przewidywany czas dostawy przesyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej wynosi do 10 dni roboczych po dniu nadania, o ile przy danym produkcie nie jest zawarta informacja o innym terminie realizacji. Zamówienia, w których znajdują się produkty o późniejszym terminie dostawy realizowane są w całości zgodnie z innym, wyszczególnionym terminem dostawy. 2.21. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w transporcie z winy przewoźnika, w szczególności Poczty Polskiej. W związku z powyższym przy zamówieniach większej wartości zalecamy dodatkowe (dobrowolne) ubezpieczenie przesyłki, 3. Reklamacje 3.1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie został w żaden sposób zniszczony, 3.2. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia i w tym czasie klient zostanie poinformowany o dalszym postępowaniu reklamacyjnym, 3.3. Zgłoszenie zwrotu towaru powinno nastąpić drogą e-mailową pod adresem bestcoinshop@op.pl, lub telefonicznie. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Zwracany towar należy dostarczyć razem z otrzymanym paragonem lub fakturą. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od momentu rozpatrzenia reklamacji przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt wysłania i odesłania towaru nie podlega zwrotowi, 3.4. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 4. Rejestracja 4.1. Rejestracja Klienta w bazie danych Sklepu następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie www Sklepu, 4.2. Klient ma obowiązek aktualizować dane zawarte w formularzu rejestracyjnym i w przypadku ich zmiany bezzwłocznie dane te aktualizować 4.3. Klient w momencie rejestracji wyraża zgodę na umieszczenie i przetwarzanie jego danych osobowych przez Sprzedającego. Wszelkie dane umieszczone przez Klienta będą przetwarzane zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych i prawem polskim 4.4. Dane podane przez klienta wykorzystywane są przez Sklep w celu realizacji złożonego zamówienia przez Klienta oraz do kontaktu z Klientem. 4.5. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych i możliwość ich zmiany poprzez stronę internetową Sklepu. Klient na także prawo żądać usunięcia danych osobowych z bazy danych Sklepu 5. Postanowienia końcowe 5.1. Logowanie do sklepu oraz złożenie zamówienia oznacza akceptację przez Klienta postanowień niniejszego regulaminu, 5.2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu 5.3. Klienci zostaną poinformowani o wszelkich zmianach regulaminu przy zastosowaniu właściwych środków przekazu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 5.4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy prawa polskiego 5.5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 marca 2008 roku.
|